ثروت و نعمت در کائنات ??

ثروت و نعمت در کائنات ??

* به نام خدایی که همین حوالیست *

 

همراهان عزیز پیجم سلام ??

همه ما انسانها می دونیم که چه خدای بی نظیری داریم.

دنیای ما دنیای ثروت و فراوانی هست.

همیشه از دوران کودکی ترس از دست دادن منابع طبیعیمون رو داشتم.? با ذهن اون موقعم قدرت خدا برام قابل درک نبود و الان سالهاست که از اون نگرانی ها می گذرد و ما داریم زندگیمان را می کنیم. همه چیز در این دنیا بی نهایت است چون خدای دوست داشتنیمون بی نهایت است، تعداد ایده ها، تعداد همه خوبی ها، تعداد زیبایی ها دنیا، مقدار لذت از خوبی ها و … بی نهایت است.

تعداد نعمت ها و برکت های این دنیا درست مثل آب دریا اصلا چرا بگم آب دریا، مثل آب اقیانوس ها فراوان و در دسترس همگان هست.

خیلی وقت ها پیش خودمون افراد رو در داشتن نعمتها و برکت های زندگی مقایسه کردیم و تنها عاملی که باعث تفاوت افراد در داشتن نعمت ها و برکت ها می شود، چیزی بجز ذهن خودشون نیست. زمانی که ما یاد بگیریم ذهن خودمون رو ثروتمند کنیم افکار بزرگ و اندیشه های مثبت داشته باشیم، ظرف خودمون رو در برابر نعمت های خدا افزایش دادیم.

 

هر که بامش بیش، برفش بیشتر

اجازه بدهید با مثال براتون بگم. زمانی که کنار دریا باشید و فقط یک بطری همراهتون باشه شما چقدر آب می تونید بردارید؟

همه ما اینو می دونیم که دریا مانع از برداشتن آب توسط ما نمی شود ؟!  تنها محدویتی باعث می شه نتوانیم آب برداریم کوچک بودن ظرف خودمون هست.

برای داشتن ذهن ثروتمند کافیست عبارت های تاکیدی در مورد جذب و فراوانی و پول را زیاد بگوییم. وقتی برای اولین بار این عبارات تأکیدی را می گوییم ممکن هست ذهن ما نتواند قبول کند. بهتر است مرتب عبارات تأکیدی را تکرار کنیم. آنها را با آواز بخوانید تا در ذهنتان تکرار شود و ملکه ذهنتان گردد.

عبارت های تأکیدی مثل

من ثروتمندن??

من مغناطیس جذب پول و ثروتم ?

من مغناطیس جذب فراوانی ها دنیام ?

زمانی که عبارت های تأکیدی را می گوییم سفارش خودمون به کائنات می دهیم.?? ضمیر ناخودآگاه  ما روی آنها کار می کند. شما هر روز دنبال زندگیتان می روید و می دانید که از آرزوی شما مواظبت می شود.

این قانون رو همیشه بخاطر داشته باشید:

آنچه باید بشود، خواهد شد.

در پناه خدای دوست داشتنیمون شاد و پیروز باشید و همیشه در اوج بدرخشید.

بستن منو
×
×

سبد خرید